Text nestačí na všechny zážitky! V dopoledním vystoupení pro ostatní žáky školy, v odpoledním pro veřejnost jsme viděli dvanáct témat, každé odjinud. Cizina a domov, smrt a hvězdy, minulost a přítomnost, příroda a průmysl. Tisíc důvodů, proč do výuky zařazovat projektové vyučování! Co dělám sám nebo spolužák, je zajímavější než od učitele… (aktivní upevnění učiva). Být někde včas, zařídit to a to, oslovit cizího chlápka kvůli důležité informaci… (morálně volní vlastnosti). Mluvit nahlas, srozumitelně, ovládnout své tělo, dělat kroky tak, abych nešel jak zombie, vnímat ostatní, být členem celku… (sociální interakce). Vnímali jsme, že při projektu byly využity také umělá inteligence, virtuální realita, cizí jazyky, zpěv a hudba, šikovné ruce maminek, přirozené nasazení žáků, nesmírná práce učitelů. Hou, hou! Co zkusíme příště?
anotace
ŽÁKOVSKÝ DOTAZNÍK
RODIČOVSKÝ DOTAZNÍK¨
UČITELSKÝ DOTAZNÍK