Model výukové hodiny E-U-R pokračoval u dalších čtvrťáčků u paní třídní Jitky Mošničkové. To byl tedy nářez! Spolu s
tandemovou kolegyní Radkou Brotánkovou rozehráli v evokaci drama o nové dívce třídy, kterou ostatní moc nemusí. Teprve potom žáci určovali téma. Ano, šikana… Žáci si potom uvědomovali pocity dívky pomocí techniky KAMÍNKY, vybírali nejvýstižnější. Vysvětlili si pojem agresor, oběť, přihlížející (svědek). V následném textu pak označovali barevně věty o tom „Co je šikana“, dále „Kde se s ní setkáváme“ a nakonec „Jak pomoci“. V reflexi hodnotili v rámci čtyř drobných příběhů, zda se jená o šikanu. Pak vytvořili PĚTILÍSTEK na téma šikany. A aby nebylo těch odborných termínů málo))) žáci vlastně (v rámci čtenářského koninua) hledali a formulovali důležité myšlenky v textu, které podpořili je důkazy. Hlavně se empaticky ponořil do duše šikanovéného. A až to přijde… pomohou, budou mlčenliví svědkové či sami budou zlí?