Na závěr učiva prvouky děti ve 3.B zkoumaly své smysly. Při ochutnávce jedné potraviny se nemýlily. Při rozpoznávání dvou potravin najednou už úsudky nebyly snadné. Zvuky různých předmětů – triangl, puštěná voda, cvakání propisovačky, muchlání papíru, byly téměř pro všechny děti snadno rozpoznatelné. V neprůhledném sáčku hmatem určovaly různé předměty a zde se téměř nemýlily. Děti se pobavily při zkoušce svého čichu. Zajímavé bylo, že při snaze rozpoznat zrající sýr několik dětí hádalo čokoládu! Se zakrytýma očima děti zjišťovaly, jak si povedou při odemykání dveří, vázání kličky, sbíraly předměty a ukládaly je do boxu. Za pomoci spolužáků se stále poslepu pohybovaly školní chodbou a na dvorku zkoušely svou orientaci. Děti se při zkoumání svých smyslů pobavily, ale hlavně zjistily, jak důležité jsou všechny lidské smysly.