EU - Výsledky vyhodnocení dotazníku učitelů

Známkou 1 – 5 vyznačení kvality veřejné prezentace

1 - 14x
2 – 8x
5 – 1x

Co na projektu hodnotíš kladně:

Atmosféra při prezentaci, výdrž žáků, Jirka komentátor
Super úvod
Bezvadná atmosféra v týmu – při práci vzájemná pomoc, legrace, prostě bezva
Výborný nápad a dobrá příprava organizátorů
Nasazení učitelů, pomoc civilkářů
Grandiózní úvod, závěr
Věkově smíšené týmy; Rozmanité formy práce, všichni se zapojili
Celý projekt se mi zdál jako dobrý nápad, bavil mě a myslím, že děti taky
Od začátku vcelku dobře promyšlený a zvládnutý
Vystupování premiérů
Vystupování členů týmu – pohotovost a rychlá reakce na nečekané situace
Získání mnoha poznatků
Žijeme na jedné škole (konečně propojení, lepší poznání)
Zájem dětí; Prima konferenciér
Úžasný nápad, provedení, režijní zpracování
Děti v hledišti - zájem, podpora účinkujících
Sama myšlenka; Výborný závěr
Práce žáků různých věkových skupin společně; Vytvoření nehomogenních skupin
Možnost interdisciplinárního přístupu; Možnost skupinové práce;
Práce ve smíšených skupinách
Nadšení dětí (alespoň v naší skupině)
Působivý začátek prezentace
Jirka jako uvaděč
Perfektně zvládnutá organizace a řízení celého projektu
Celková prezentace v KDJS i na náměstí
Přístup garantů; Aktuální téma projektu
Nové informace pro děti a učitele, ale i pro rodiče – museli s dětmi o státech EU komunikovat
Téměř vše; Poučné
Úžasná spolupráce a ochota dětí
Chování a elegance premiérů; Ukázněnost diváků při prezentaci
Samotné téma a jeho načasování (důležité teď v době těsně před referendem a hlavně v budoucnosti pro život dětí – tvůrců projektu)
Vše – nápad, realizace, dokonce i nácvik, konferování pořadu, kázeň dětí, vynikající úvod
Zahájení, slovní projev a vystupování J. Šibravy
Nadšení dětí; Nasazení žáků a učitelů
Časové rozvržení bylo akorát
Schopnost pracovat v týmu a „bojovat“ za něj
Ohleduplnost diváků k účinkujícím; Chování dětí v KDJS
Spolupráce všech věkových kategorií
Vystupování téměř všech dětí na pódiu
Skvělá organizace, dobrá písemná informovanost garantů
Zapojení všech, chování žáků při programu
Nápaditost jednotlivých výstupů
Promyšlenost a organizace celého projektu, perfektní příprava
Schopnost improvizace členů oslabeného týmu
Zodpovědnost jednoho z nejmladších premiérů – Pepa Pikrt (Belgie)
Výsledek; Zajímavé informace; Spolupráce; Výběr aktuálního tématu
Vystoupení premiérů; Děti z různých tříd
Konferenciér Jirka Šibrava; Spolupráce dětí
I méně průbojné děti na jevišti – zážitek
Napětí při prezentaci, co si připravili ostatní
Úžasný Jiřík z Poděbrad a fanfáry Honzy Pačese

Co na projektu hodnotíš záporně

Mělo by se to víc prezentovat
Od začátku se mělo myslet víc na mikrofony, některé prezentace vyloženě pokazilo, že nebylo účinkující slyšet – např. Irsko, ohromná škoda
Nedostatek času na přípravu; Nemožnost vyzkoušení v KDJS
Počáteční přístup některých garantů – nechuť z práce navíc
Obsáhlost tématu (mnoho informací dohromady se starostmi s koncem roku)
Ozvučení při prezentaci; Snad jen ozvučení; Práce s mikrofonem
Měla by to vidět širší veřejnost, nejen naše škola
Možná větší časový prostor
Lepší informovanost učitelů (to je ale možná moje chyba)
Pět čárek na hodnocení je málo – ještě Španělsko , Portugalsko, Slovinsko
Zdlouhavé čtení některých údajů (HDP, inflace, nezaměstnanost… )stačilo by uvést na čtvrtkách
Vyrušování některých žáků, hlasité bavení během programu
Technické zvládnutí hudby; Nepředvídatelná nemocnost nebo nepřítomnost předem neoznámená u pěti členů realizačního týmu
Některé státy nedodržely limit 2 min na scénku
Neefektivní příprava, věnováno zbytečně moc hodin
Málo hodin na přípravu; Málo času na přípravu
Čtení HDP, inflace… někdy obtížné
Není kontrola, zda žák chybí nebo se někde zašívá
Překročení limitu 2 minut
Přístup pouze některých nezodpovědných dětí ze skupiny
Zbytečné číst HDP – byly tam i chyby. Stačil by stát + hlavní město a státní zřízení
Tréma způsobila párkrát špatnou srozumitelnost